יום שלישי, 22 ביולי 2014

פתיחת תחנת טוטו

הטוטו מפעיל כיום כ-1500 תחנות בכל רחבי הארץ המחולקות לחמישה אזורים גאוגרפיים מרכזיים. כל תחנות הטוטו פועלות בצורה מקוונת ומאובזרות במערכת און-ליין מודרנית. לפי המועצה להסדר ההימורים בספורט, מדי שנה מגיעות למשרדי הטוטו מאות בקשות לפתיחת תחנה אשר נבדקות בצורה קפדנית ועולות לדיון בוועדת תחנות. וועדת התחנות מתכנסת ובוחנת את הפניות ומאשרת את הבקשות המתאימות בהתאם לקריטריונים לפתיחת תחנה אשר אושרו ע"י מליאת המועצה.

שיקולי המועצה בהחלטתה על פתיחת תחנות טוטו מבוססת בעיקר על שיקולים כלכליים, כלומר, שיקול הדעת מופעל באופן המכוון להרבות את הכנסות המועצה להסדר ההימורים בספורט. הקריטריונים שבהם יש לעמוד בכדי לקבל את אישור המועצה לפתיחת התחנה מחולקים לארבעה נושאים מרכזיים – מיקום התחנה, שעות פעילות התחנה, סוג העסק בו תמוקם התחנה (כולל התחשבות במבנה התחנה) וזהות המבקש (בעל התחנה המיועד).

קריטריון מיקום התחנה מכיל בתוכו את נושא התנועה לתחנה והמרחק בינו לבין תחנות אחרות של הטוטו. בנושא שעות פעילות התחנה, על התחנה להיות פתוחה כל יום מ09:00 עד 24:00 (לא כולל שישי ושבת שלהן שעות פתיחה אחרות). תחנה שאין ביכולתה להיות פתוחה בכל השעות המפורטות, תחשב לתחנה פחות כדאית. תינתן עדיפות לתחנות שבהן העיסוק בהימורים חוקיים הוא העיסוק העיקרי והמרכזי ולתחנות שבהן יש מקומות ישיבה נוחים לבאים. כמו כן, גם לזהות בעל התחנה, ניסיונו ולהתרשמות הכללית ממנו יש השפעה בהחלטה על פתיחת התחנה.

כדי להגיש בקשה לפתיחת תחנת טוטו, יש לרכוש את טופס הבקשה במשרדי המועצה, או לחילופין לשלוח צ'ק שלאחריו יתקבל טופס הבקשה. חשוב לציין כי רכישת טופס הבקשה אינה מהווה אישור לפתיחת התחנה ויש להמתין להחלטת המועצה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה